Επιτροπές

Οργανωτική Επιτροπή

Πρόεδρος

Έλλη Παναγιωτοπούλου

Communications & Corporate Affairs Manager, Αθηναϊκή Ζυθοποιία

Η Έλλη Παναγιωτοπούλου είναι Υπεύθυνη Εταιρικών Σχέσεων της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας από τον Φεβρουάριο του 2008, με βασικές αρμοδιότητες τη διαμόρφωση και υλοποίηση της στρατηγικής εταιρικής επικοινωνίας της εταιρίας, τις δράσεις βιώσιμης ανάπτυξης, την υποστήριξη όλων των δράσεων και πρωτοβουλιών των μαρκών, την επικοινωνία της εταιρίας με φορείς σε εθνικό, τοπικό και κλαδικό επίπεδο και την εσωτερική επικοινωνία. Με πτυχίο Πολιτικών Επιστημών από το Πανεπιστήμιο Αθηνών και μεταπτυχιακό στις Διεθνείς Σχέσεις από το London School of Economics, η Έλλη Παναγιωτοπούλου ξεκίνησε την καριέρα της στον τομέα του μάρκετιγνκ και της επικοινωνίας από το Lugano της Ελβετίας. Με επαγγελματικούς σταθμούς στο Μιλάνοκαι το Λονδίνο, και εξειδίκευση στις Δημόσιες Σχέσεις από το New York University, επέστρεψε στην Ελλάδα το 2002, για να αναλάβει καθήκοντα New Business Director και αργότερα Client Service Director στην Ikon Porter Novelli, ενώ στη συνέχεια, και έως το 2008, κατείχε το ρόλο της Client Service Director στην Asset Ogilvy PR.

Μέλη

Δημήτρης Αγραφιώτης

Corporate & Government Affairs Manager, Mondelez

Από το 2003 έως και σήμερα ο Δημήτρης Αγραφιώτης υπηρετεί με συνέπεια το χώρο της Επικοινωνίας και των Εταιρικών Σχέσεων. Στο πλαίσιο της δραστηριότητας του έχει ασχοληθεί με ένα ευρύ φάσμα τομέων της εταιρικής επικοινωνίας όπως media relations, government affairs, crisis & issues management, internal communications, change & business transformation, CSR, social media & digital communications κα.
Σπούδασε Διεθνείς Σχέσεις & Ευρωπαϊκές Σπουδές στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, ενώ κατέχει και μεταπτυχιακούς τίτλους σπουδών στη Διεθνή Πολιτική & Στρατηγικές Σπουδές από το University of Wales, Aberystwyth, και Marketing & Επικοινωνία από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Από το 2017 είναι Corporate & Government Affairs Manager στη Mondelēz International, ενώ η προϋπηρεσία του περιλαμβάνει θέσεις σε εταιρείες όπως η Vodafone, σε Ελλάδα και εξωτερικό, η Toyota Ελλάς και PR Agencies.

Χριστίνα Ακουρή

Διευθύντρια Επικοινωνίας και Βιωσιμότητας, ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΟΣ

Σε διαρκή «εμπλοκή» με την Επικοινωνία και τις Δημόσιες Σχέσεις από το 1997, η Χριστίνα Ακουρή έχει σχεδιάσει και εφαρμόσει στη διάρκεια της καριέρας της προγράμματα σε όλους τους τομείς της εταιρικής επικοινωνίας, όπως media relations, investor communications, crisis και issues management, event management, internal PR, CSR κ.α.
Σπούδασε Διεθνείς Σχέσεις στο Πανεπιστήμιο του Στρασβούργου όπου έκανε και μεταπτυχιακές σπουδές στην Επικοινωνία.
Από το 2013 είναι Διευθύντρια Επικοινωνίας και Βιωσιμότητας στην εταιρεία Παπαστράτος, θυγατρική της Philip Morris International, ενώ στην προϋπηρεσία της εντάσσονται πολυετείς συνεργασίες τόσο από την πλευρά του PR agency (Civitas Ketchum), όσο και του διαφημιζόμενου (Goody’s SA).

Νικόλ Ιωαννίδη

Head of Corporate Affairs, Vodafone

Η Νικόλ Ιωαννίδη είναι Head of Corporate Affairs στη Vodafone Ελλάδας. Με 19 χρόνια εμπειρίας στην εταιρική επικοινωνία, η Νικόλ έχει συνεργαστεί σε θέματα στρατηγικής επικοινωνίας με κορυφαίες εταιρίες και οργανισμούς από διαφορετικούς κλάδους, σε τομείς όπως η διαχείριση εταιρικής φήμης, η διαχείριση κρίσιμων ζητημάτων και κρίσεων, η εταιρική υπευθυνότητα και η τοποθέτηση στον δημόσιο διάλογο. Στο πλαίσιο αυτό έχει σχεδιάσει και διαχειριστεί βραβευμένες καμπάνιες εταιρικής επικοινωνίας, μεταξύ των οποίων είναι και η παρουσίαση του Hellenic Technology Clusters Initiative στην ελληνική και διεθνή αγορά (EU Excellence Award, Ermis PR Silver), η δημιουργία της μεγαλύτερης εταιρίας τροφίμων στην Ελλάδα –Vivartia (Ermis PR Silver), η εξαγορά της ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΟΣ από την Philip Morris (Ermis PR Silver), μεταξύ άλλων. Πριν ενταχθεί στην Vodafone Ελλάδας, η Νικόλ εργάστηκε σε διοικητικές θέσεις στα συνεργαζόμενα γραφεία της Burson-Marsteller στην Αθήνα καθώς και στην φαρμακευτική εταιρία Bristol-Myers Squibb, ενώ ξεκίνησε την καριέρα της στο Technology PR Practice της Edelman στην Νέα Υόρκη. Η Νικόλ διαθέτει πτυχίο Νομικής από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, καθώς και MA in International Relations από το Boston University.

Μάγδα Πανουργιά

Γενική Διευθύντρια, Communications Effect
Η Μάγδα Πανουργιά έχει μεγάλη εμπειρία στον τομέα της επικοινωνίας από το 1991, καλύπτοντας χώρους στο Marketing, τη Διαφήμιση και τις Δημόσιες Σχέσεις. Εχει αναλάβει έργα σε ένα ευρύ πεδίο, συμπεριλαμβανομένων τεχνολογίας, τουρισμού, μόδας, ομορφιάς, τραπεζικού κτλ. Εχει συνεργαστεί με τις μεγαλύτερες εταιρίες και διεθνείς οργανισμούς, σχεδιάζοντας και υλοποιώντας προγράμματα εταιρικής και προϊοντικής επικοινωνίας, σχέσεις με ΜΜΕ, δημόσιες σχέσεις, Εταιρικής Υπευθυνότητας, στρατηγικό σχεδιασμό καθώς και διοργάνωση εκδηλώσεων.
Πριν από την Communication Effect, έχει διατελέσει στέλεχος σε εταιρίες όπως η Bold/Ogilvy & Mother, JWT/Spot Thompson, Publicis, Nokia & Wunderman.
Κατέχει Μεταπτυχιακό σε Public Relations από το Πανεπιστήμιο Stirling , Πτυχίο Marketing & Management από το Deree College και ως φοιτήτρια είχε διατελέσει Πρόεδρος των Φοιτητών του ΕΙΜ (Ελληνικού Ινστιτούτου Marketing της ΕΕΔΕ.

Συντονισμός Οργανωτικής Επιτροπής: Μαρία Καψιμαλάκου, Υπεύθυνη Τομέα Εταιρικών Υποθέσεων (ΤΕΥΠ), ΕΕΔΕ

Επιτροπή Νομιμοποίησης: 11 μελής (απαρτία 7 μέλη)

Απαρτίζεται από:

    • 2 ακαδημαϊκούς που συμμετέχουν στη διαδικασία
    • Εκπρόσωπο ΕΔΕΕ (Ένωση Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδας , Τομέας Δημοσίων Σχέσεων)
    • Ανώτερο στέλεχος του ΣΕΒ (Σύνδεσμος Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών)
    • 2 Εκπροσώπους της ΕΕΔΕ (Ελληνική Εταιρία Διοικήσεως Επιχειρήσεων)
    • 5 στελέχη Επικοινωνίας και Εταιρικών Υποθέσεων (εξαιρούνται τα μέλη της Διοικούσας Επιτροπής του Τομέα και τα μέλη της Οργανωτικής Επιτροπής)

Ρόλος και Αρμοδιότητες:

  • Η αξιολόγηση της εγκυρότητας των υποψηφιοτήτων με βάση τα κριτήρια πρωτοβάθμιας αξιολόγησης
  • Η παραπομπή των προκριθεισών υποψηφιοτήτων στη Δευτεροβάθμια Επιτροπή Αξιολόγησης, δηλαδή επιλογή των υποψηφιοτήτων που πληρούν τα κριτήρια για την τελική αξιολόγηση – shortlisting

Επιτροπή Αξιολόγησης: 15 μελής (απαρτία 10 μέλη)

Απαρτίζεται από:

  • 2 Ανώτατους Καθηγητές Πανεπιστημίων
  • Ανώτερο στέλεχος του ΣΕΒ (Σύνδεσμος Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών)
  • Εκπρόσωπο του ΣΔΕ (Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Ελλάδος)
  • Μέλος Δ.Σ. της ΕΕΔΕ (Ελληνική Εταιρία Διοικήσεως Επιχειρήσεων)
  • Εκπρόσωπο της  ΕΔΕΕ (Ένωση Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδας, Τομέας Δημοσίων Σχέσεων)
  • Εκπρόσωπο του ΕΒΕΑ (Εμπορικό & Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών)
  • Εκπρόσωπο του ΣΒΒΕ (Σύνδεσμος  Βιομηχανιών Βορείου Ελλάδος)
  • 2 Υψηλόβαθμα στελέχη από Μέσo Μαζικής Ενημέρωσης
  • 5 ανώτερα στελέχη Επικοινωνίας και Εταιρικών Υποθέσεων (εξαιρούνται τα μέλη της Διοικούσας Επιτροπής του Τομέα και τα μέλη της Οργανωτικής Επιτροπής)

Ρόλος και Αρμοδιότητες: 

  • Η αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων που προέκρινε η Πρωτοβάθμια Επιτροπής Αξιολόγησης, σύμφωνα με τα τεθέντα κριτήρια αξιολόγησης
  • Η λήψη απόφασης για τυχόν διαφωνίες, ενστάσεις ή ισοψηφίες που προέκυψαν κατά την αξιολόγησης της Πρωτοβάθμιας Επιτροπής Αξιολόγησης
  • Η ανάδειξη των καλύτερων υποψηφιοτήτων με βάση τα κριτήρια της δευτεροβάθμιας αξιολόγησης.
  • Η ανακοίνωση των νικητών για κάθε θεματική ενότητα, στο πλαίσιο ειδικής εκδήλωσης μαζί με τους επικεφαλής της Πρωτοβάθμιας Επιτροπής Αξιολόγησης και της Επιστημονικής Επιτροπής.